thanks!!!
I too want to say thank you Oliver!!
Although I purchased the software some time ago, only tonight did i try to actually use it with other musicians.. and it's working great!! Its easy to use and very stable.. so far I had no problems at all!
So 22. march is my first gig.. we'll see how it goes.. if its a succes, i'll donate some more money to the hard-working developer
petter
Although I purchased the software some time ago, only tonight did i try to actually use it with other musicians.. and it's working great!! Its easy to use and very stable.. so far I had no problems at all!
So 22. march is my first gig.. we'll see how it goes.. if its a succes, i'll donate some more money to the hard-working developer
petter
Thanks
I think Usine cant do a good job in live situation.
I think Usine cant do a good job in live situation.
Olivier Sens
www.brainmodular.com
www.brainmodular.com
Hei Petter, hvor spiller du/dere? Forh?pentlig ikke langt hjemmefra - jeg ser at du bor i Oslo, jeg holder til i Asker.
Det ville v?rt ok ? m?te en annen Usine-bruker en gang...
(Sorry for the Norwegian to you other forum members)
Det ville v?rt ok ? m?te en annen Usine-bruker en gang...
(Sorry for the Norwegian to you other forum members)
Bjørn S
Hei Bj?rn! Skal spille p? MIR, nederst p? gr?nerl?kka... med et band som heter U.D.I... de spiller balkanmusikk, dvs livlige sig?ynerrytmer og melankolsk vokal.. Kanskje ikke det usine-brukere flest holder p? med... har inntrykk at det er mest ambient/eksperimentel elektronika det g?r i her...!
Jeg er hovedsalklig DJ (http://myspace.com/deejayrasputin) men skal pr?ve meg p? litt med live laptoping.. prim?rt lydeffekter, ambiens og delay/dubbing av instrumentspor... Har akkurat begynnt med Usine, s? det blir spennende ? se hvordan de g?r!
Hva slags musikkk er det du lager? Har du noe jeg kan f? h?re?
Petter
Jeg er hovedsalklig DJ (http://myspace.com/deejayrasputin) men skal pr?ve meg p? litt med live laptoping.. prim?rt lydeffekter, ambiens og delay/dubbing av instrumentspor... Har akkurat begynnt med Usine, s? det blir spennende ? se hvordan de g?r!
Hva slags musikkk er det du lager? Har du noe jeg kan f? h?re?
Petter
-
Vincent
Don't worry Bj?rn, we learn!
Example, g?es like this, right?: "Have you something new we can hear?"
Hey, what do you think?
Example, g?es like this, right?: "Have you something new we can hear?"
Hey, what do you think?
(Hi Vincent, something for your translator..
Hei Petter, Balkanmusikk er kult og jeg skal definitivt pr?ve ? komme meg inn til byen den 22. Hvis jeg husker riktig, har jeg faktisk spilt p? Mir sj?l en gang i mitt "forrige" liv - dvs f?r forstads- og familieliv...
Jeg har ikke s? mye tid til ? drive med musikk, og er ganske treig til ? avslutte ting. Jeg har ambisjoner om ? f? lagt ut noe p? MySpace el. lign. i l?pet av v?ren - vi f?r se. Musikken jeg driver med, er delvis litt introverte greier aleine med PC'n, mens Usine bruker jeg hovedsaklig i en duo best?ende av en trommis og meg selv p? gitar og elektronikk. Hovedsaklig en slags rock med en god del funk, mens ellers slenger vi like gjerne inn litt jazz, st?y eller barnesanger i blandinga. Vi har spilt rein improvisasjon p? ?vingslokalet temmelig lenge n?, men har i det siste begynt ? legge opp til ? spille mer "l?ter", og h?per ogs? p? ? f? med en til p? f.eks. trompet.
Hei Petter, Balkanmusikk er kult og jeg skal definitivt pr?ve ? komme meg inn til byen den 22. Hvis jeg husker riktig, har jeg faktisk spilt p? Mir sj?l en gang i mitt "forrige" liv - dvs f?r forstads- og familieliv...
Jeg har ikke s? mye tid til ? drive med musikk, og er ganske treig til ? avslutte ting. Jeg har ambisjoner om ? f? lagt ut noe p? MySpace el. lign. i l?pet av v?ren - vi f?r se. Musikken jeg driver med, er delvis litt introverte greier aleine med PC'n, mens Usine bruker jeg hovedsaklig i en duo best?ende av en trommis og meg selv p? gitar og elektronikk. Hovedsaklig en slags rock med en god del funk, mens ellers slenger vi like gjerne inn litt jazz, st?y eller barnesanger i blandinga. Vi har spilt rein improvisasjon p? ?vingslokalet temmelig lenge n?, men har i det siste begynt ? legge opp til ? spille mer "l?ter", og h?per ogs? p? ? f? med en til p? f.eks. trompet.
Bjørn S
please try to keep the forum in English!!
Olivier Sens
www.brainmodular.com
www.brainmodular.com
Ok, Olivier, sorry.
Bjørn S
-
Vincent
Anyway, I'm ready to bet it's about some music but radically out of topic... sounds a little... weird.
Sorry, Benjamin!
Sorry, Benjamin!
Well, you know, I was actually quite amused to see in what strange direction my original post had "mutated"!

B.
B.